FIGYELEM!
VISSZÁRU/CSERE KÉRÉS TOVÁBBÍTÁSÁRA CSAK REGISZTRÁLT ÉS BEJELENTKEZETT VEVŐINKNEK VAN LEHETŐSÉGÜK!!
Fontos: A két fogalom nem tévesztendő össze:
- VISSZÁRU: Erről akkor beszélünk, ha a MI tévedésünk folytán nem a megrendelt árut kapod, illetve minőségi vagy egyéb kifogásaid vannak az áruval kapcsolatban. Ebben az esetben a kifogásolt terméket természetesen ingyen kicseréljük, nem számolunk fel szállítási költséget sem.
- CSERE: Ez az eset akkor áll fenn, ha a kért termék ugyan megfelel az elvárásaidnak, de a mérete nem megfelelő
Visszáru lehetőségei:
- Ez a pont egyszerű, ahogyan azt a Szállítás/Garancia menüben is bizonyára olvastad, nincsen egyéb teendőd, mint jelezni felénk az alábbi űrlap kitöltésével, hogy mit szeretnél, hogyan járjunk el. Kérésed kézhezvétele után kollégánk legkésőbb következő munkanapon megkeres telefonon a szállításról való egyeztetés érdekében.
Csere lehetőségei:
- személyesen, behozod az árut, elviszed a csereterméket - a tranzakció ingyenes
-
ha személyesen nem tudod/nem akarod intézni, lehetőség van arra, hogy a nálad lévő árut visszahozassuk, és egyúttal megkapod a helyes méretűt is. Ennek a díja 1500 Ft.! Ezt az összeget utánvétként, a csere csomag átvételekor kell megfizetni. Amikor átveszed a csomagot, a túl kicsinek bizonyult póló legyen szállításra készen, a futár azt visszahozza hozzánk!
-
amennyiben TE küldöd vissza (saját ktsg.-en, postai úton), a cserepóló küldési díja 790 Ft. Utánvétes csomag, az összeget a futárnak kell megfizetni.
Kérésed felénk való továbbítására kérünk, használd az alábbi űrlapot, kollégánk legkésőbb a következő munkanapon felveszi veled a kapcsolatot telefonon, a további esetleges teendőid, illetve a szállítási dátum tisztázása érdekében.